• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Per senas vairuoti

Taip jau yra, kad šiandien į vairuotojo amžių bei stažą žvelgiame tik iš vienos puses – per jaunas arba dar mažai patyręs. Tačiau tuo pat metu, nemaža dalis vairuotojų yra tiesiog per seni vairuoti.

Dabar Lietuvoje galioja tokia tvarka, kad dviejų metų vairavimo stažo neturintis vairuotojas turi paženklinti savo automobilį dviem žaliais „Klevo lapais“. Vienas priekyje, kitas gale. Tokią tvarką dauguma aiškina paprastai – taip dideliame automobilių sraute bus paprasčiau pastebėti nepatyrusį vairuotoją, todėl negalėdami nuspėti jo veiksmų, galėsime važiuoti atokiau, arba į jo daromas klaidas žiūrėti atlaidžiau. Tačiau yra nemažai atvejų, kai avarinę situaciją sukelia jau ne tik didelę vairavimo patirtį turintis, bet ir garbingo amžiaus sulaukęs vairuotojas. Kodėl gi toks vairuotojas yra neženklinamas ir neišskiriamas iš srauto?

Juk reikėtų atsižvelgti ne tik į vairavimo stažą, bet ir į amžių. Mes suprantame, kad vairuoti automobilį 12 metų vaikas yra per jaunas, todėl nustatėme ribą – vairuoti automobilį gali asmuo, kuriam yra ne mažiau nei 18 metų. Tai mes aiškiname tuo, jog tokio amžiaus asmuo yra pakankamai subrendęs vairuoti. Tačiau ar nevertėtų nustatyti ribą, kai vairuotojas tiesiog per senas sėsti už automobilio vairo? Nes taip jau yra, kad sendamas žmogus tampa mažiau pastabus, jo reakcija sulėtėja.

Akivaizdu, kad šiuolaikinis gyvenimo tempas, daugumai senjorų tiesiog per greitas. Neretai gatvėje sutiksi senolį, kuris pasimetęs laukia kol jį kas nors praleis, arba pats be eilės kažkur braunasi. Neretai, tokie senjorai susilaukia aršaus kitų eismo dalyvių elgesio. Tad gal būtų paprasčiau atleisti, jei žinotume, jog už vairo sėdi senjoras? Gal derėtų senolių vairuojamus automobilius ženklinti, gal ne žaliais, bet raudonais „Klevo lapais“?

Apie senus vairuotojus, kurie sukelia avarines situacijas girdėti visame pasaulyje. Štai eseniai per pasaulį apskriejo žinia apie vairuotoją, kuris ne vieną kilometrą važiavo prieš eismą. Tai buvo senas žmogus, kuris net po 50 metų pertraukos išvažiavo į greitkelį. Savo kaltę jis aiškino tuo, jog jau pusę amžiaus nebuvo išvykęs toliau nei jo kaimelis ir tiesiog nežinojo, kad šiandien eismas vyksta ne dešiniąja, bet kairiąja kelio puse.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • per jaunas vairuoti
  • per senas vairuoti
  • vairavimas
  • vairuotojų amžius
Kiti įrašai
Automobilio stebulė
Skaityti

Atostogos automobiliu: ar jūsų stebulė tam pasiruošusi?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Sunkvežimių dalys
Skaityti

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Volvo dalys
Skaityti

Kiek kainuoja kokybiškos Volvo dalys ir kaip sutaupyti?

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Nano danga automobiliui
Skaityti

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Kuro filtrai
Skaityti

Kuro filtrų ilgaamžiškumas: kiek laiko jie tarnauja?

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Padangų svarbiausi parametrai
Skaityti

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Žieminių padangų pasirinkimas
Skaityti

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Valytuvai
Skaityti

Kodėl cypia valytuvai?

Tunelinė automobilių plovykla
Skaityti

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Namų įpročiai automobilyje gali ir pražudyti

Automobilio poliravimas – kaip tai teisingai atlikti pačiam

Šylant orams-metas keisti variklio alyvą

Vairas sukasi sunkiai? Laikas tikrinti vairo stiprintuvo skystį

Kada laikas keisti padangas?

Automobilių gedimai

Autoserviso vadovas: ne visi gedimai gali būti aprašyti remonto instrukcijose

PARTNERIO TURINYS

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Auto keltuvų tipai: vertiname ir renkamės

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Stogo skersiniai

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

STRAIPSNIAI

Valytuvai

Kodėl cypia valytuvai?

Žemi dažniai automobilyje

Darbo pirštinės

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Kelionės nudėvėtomis padangomis palydovė – rizika

Geometrija po remonto

Kaip tvarkytis su prastu automobilio ekonomiškumu ir tepalo deginimu?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.