• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Kauno vakarinis aplinkelis

Valstybinės reikšmės kelių valdytoja „Via Lietuva“ kartu su projektavimo įmone „Tyrens“ Kauno miesto ir rajono savivaldybių atstovams pristatė magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (nuo ruožo pradžios iki 16,45 km) rekonstrukcijos galimybių studiją ir priešprojektinius sprendinius. Pagal juos bus rengiami techniniai darbo projektai ir planuojami rangos darbai.

Projektu siekiama pagerinti tranzitinio transporto eismo sąlygas, užtikrinti geresnį susisiekimą su tarptautiniu transporto koridoriumi „Via Baltica“ bei vietinės reikšmės kelių tinklu. Kuriant sprendinius taip pat siekiama išvengti neigiamo poveikio aplinkai ir gyventojams, kartu sukuriant didžiausią socialinę bei ekonominę naudą.

„Kauno vakarinio rekonstrukcija bus vienas didžiausių infrastruktūros projektų Lietuvoje. Atsižvelgiant į projekto apimtį, darbus planuojama vykdyti etapais. Mūsų tikslas – glaudžiai bendradarbiauti su savivaldybėmis ir jau dabar parodyti, kokius etapus planuojame pradėti pirmiausia. Tai leis tiek mums, tiek savivaldybėms tiksliau planuoti veiklą savo teritorijose ir užtikrinti, kad darbai vyktų sklandžiai bei efektyviai“, – teigia „Via Lietuva“ vadovas Martynas Gedaminskas.

Pristačius galimybių studiją savivaldybėms toliau planuojama skelbti viešuosius pirkimus pirmojo etapo projektavimo darbams.

Ši kelio atkarpa yra itin svarbi dėl tankiai apgyvendintų teritorijų, kurias ji jungia ir aptarnauja. Planuojamas rekonstruoti 16,45 km ilgio kelio ruožas driekiasi nuo Sargėnų (A1/A5) sankryžos iki Garliavos (A5/130) sankryžos. Jis patenka į Kauno miesto ir rajono savivaldybių teritorijas, o šalia kelio yra Akademijos, Noreikiškių, Ringaudų, Garliavos, Jonučių ir kitos gyvenvietės.

Per šią trasą kasdien vyksta intensyvus vietinis ir tranzitinis eismas – kiekvieną parą šiuo ruožu pravažiuoja arti 70 tūkst. transporto priemonių. Ja gyventojai važiuoja į darbą, ugdymo ir paslaugų įstaigas Kaune bei priemiestyje. Dėl to kelias tampa ne tik regioninio, bet ir miesto susisiekimo ašimi, turinčia didelę reikšmę gyvenimo kokybei, triukšmo ir taršos mažinimui, bei saugiam ir sklandžiam judėjimui tarp gyvenamųjų zonų. Deja, tačiau šiuo metu esama infrastruktūra nebepakankama tokiam eismo intensyvumui ir laidumui.

Per pastaruosius 20 metų eismo intensyvumas šiame kelyje išaugo keturis kartus ir 2023 m. siekė 68,9 tūkst. automobilių per parą, iš jų 8,7 tūkst. – sunkusis transportas. Prognozuojama, kad iki 2060 m. srautas išaugs iki 130 tūkst. automobilių per parą.

Ruože yra net 11 skirtingų lygių sankryžų arba sankirtų, dėl to rekonstrukcija leis atskirti vietinį ir tranzitinį eismą, pagerins patekimą į gyvenvietes bei sumažins transporto spūstis, kurios šiuo metu kelia nepatogumų tiek gyventojams, tiek verslui.

Tyrimai rodo, kad daugiausia transporto spūsčių šiuo metu susidaro Raudondvario plento ir Akademijos sankryžose. 2017–2023 m. rekonstruojamame ruože fiksuota 40 įskaitinių eismo įvykių, per kuriuos žuvo 4 ir buvo sužeisti 47 žmonės. Per tą patį laikotarpį registruotos 38 avarijos su laukiniais gyvūnais. Siekiant užtikrinti vairuotojų ir gyvūnų saugumą, kelią planuojama aptverti 12,85 km ilgio tvora su specialiais pabėgimo įrenginiais.

Bendrovė „Via Lietuva“ rūpinasi daugiau nei 21 000 km valstybinės reikšmės kelių, daugiau nei 1 500 tiltų, viadukų, tunelių ir daugiau nei 2 000 km pėsčiųjų ir dviračių takų.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Enefit krovimo stotelės
Skaityti

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje
Skaityti

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje
Skaityti

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai
Skaityti

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas
Skaityti

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai
Skaityti

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

Via Lietuva kelio remonto darbai
Skaityti

„Via Lietuva“: kelio tvarkymo darbai Zujūnų seniūnijoje – keisis eismo organizavimo tvarka

Atspindintys dažai
Skaityti

„Via Lietuva“ pristato naują kelių eismo saugumo sprendimą – atspindinčia danga pažymėti kelio atitvarai gali pagerinti matomumą sudėtingomis sąlygomis

Premijos
Skaityti

Premijos kaip rinkodaros priemonė: regionuose tai veikia puikiai

Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

Psichologija
Skaityti

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

NAUJIENOS

Ilgos kelionės

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

Saugaus eismo egzaminas

„Via Lietuva“ kviečia išbandyti jėgas visuotiniame saugaus eismo egzamine

PATARIMAI

Parduodu auto! Rinktis supirkėjus ar fizinius asmenis?

Išvengti avarijos – vos viena sekundė

vairavimo mokykla

Kaip atskirti gerą vairavimo mokyklą, nuo prastos vairavimo mokyklos?

Kodėl „Alfa Romeo“ automobiliai vėl varomi galiniais ratais?

Pirmoji pagalba kelyje – ar mokame ją suteikti?

Kaip išsirinkti automobilio draudimą?

PARTNERIO TURINYS

GPS meistras pataria

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Automobilinis šaldytuvas

„CityBee“ pradeda veiklą Alytuje

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

STRAIPSNIAI

Žiemos šalčiai – išbandymas dyzeliniams automobiliams

Gerokai taupesni vilkikai: nauja vilkikų era – ne už kalnų

Oficialus transporto priemonės tinkamumo patvirtinimas

Priekinis stiklas

dideli ratlankiai

Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?

Tiek miestui, tiek ir kaimui

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.