Pakalbėkime apie tai, ko nežino daugelis iš mūsų, kurie ruošiasi pradėti lankyti vairavimo mokyklą, arba jau yra joje ir jaučiasi pakliuvę į spąstus. Vilniuje, šiuo metu vairavimo mokyklų konkurencija tikrai didelė, nes norinčių vairuoti skaičius kiekvienais metais auga. O kai yra paklausa, atsiranda ir pasiūla. Ką tik atsidariusi mokykla, skelbia, kad jie yra stipriausi rinkoje, kad tik pas juos ir tt..
Kadangi pasirinkimas tikrai gausus, pagaliau iš gausybės vairavimo mokyklų, po atliktų “analizių” arba tiesiog pasirenkat “arčiausia namų”, pasirenkate, tą vienintelę vairavimo mokyklą, bet Jūs dar nežinote, tikrosios mokyklos “virtuvės”, tik galite tikėtis, kad Jus mokins pats šauniausias instruktorius Vilniuje, kad vairuosite pačia naujausią automobilį, kad egzaminą Regitroje išlaikysite iš pirmo karto, kad… kitaip sakant užsidedate rožinius akinius iki tol, kol susiduriate su tikrove. Jūs juk nežinote realios situacijos, kokie vairavimo instruktoriai dėsto, kokiais automobiliais mokina, kiek kartų per savaitę turėsite vairavimo pamokas ir kokia vairavimo mokyklos politika ir tt.
Dažniausiai, mokyklos apsidraudimui, kad Jūs niekur “nepabėgsite” prašo sumokėti visą sumą sutarties pasirašymo metu ir taip “įpareigoja” Jus lankyti šią mokyklą iki tol, kol išlaikysite joje mokyklinį egzaminą. Todėl pasirinkdami mokyklą ir mokėdami pinigus, norite tikėti, kad pasirinkote tikrai gerą variantą ir teisę vairuoti turėsite už poros mėnesių, o vairavimo pamokos bus dažnos ir sudarytos pagal Jūsų individualų grafiką. Bet kokia yra tikrovė? Taip vairavimo mokyklų yra daug ir skirtingų – bet profesionalių nėra tiek ir daug. Net ir draugo rekomenduojama mokykla, nebūtinai atitiks Jūsų lūkesčius, nes labai svarbu ryšys tarp mokinio su instruktoriaus.
Nors ir labai geras mokytojas, bet gali būti taip, kad sunkiai sekasi sutarti, todėl ir tokiu atveju, nebijokite paprašyti pakeisti instruktorių, nes gera mokykla jų turi turėti ne vieną ir leistis pasirinkti, su kuriuo mokytoju jausitės gerai vairuodami, kurio vairavimo metodika Jums patiks. Taip pat, vairavimo pamoka turi prasidėti su sudaryta programa, kurioje bus pateikta konkreti veiksmų seka per kiekvieną pamoką, nuo lengvesnių iki sudėtingesnių užduočių, su Jumis turi būti aptarta visa metodika. Todėl visų vairavimo mokyklų prioritetas turi būti vienintelis – paruošti būsimą vairuotoją saugiam vairavimui kelyje. Deja, bet to tikrai nėra. Tik nedaugelis mokyklų kokybiškai mokina mokinius, nes dauguma vairavimo instruktorių yra senosios kartos su senais įpročiais ir mokina būsima vairuotoją ne iš noro, o iš reikia.
Kada vairavimo pamoka tampa stresu?
Kai mokina nemotyvuotas, kantrybės neturintis mokytojas, juk tai papildomas stresas ir taip jaunam vairuotojui, kuris neturi visikai įgūdžių ir patirties. STOP! Nustokite kankintis netinkamoje vairavimo mokykloje. www.amplius.lt vairavimo mokyklos įkūrėjas ir buvęs profesionalus lenktynininkas dažnai susiduria žmonių nuostaba, kai šie išgirsta, kad galima nutraukti sutartį su esama vairavimo mokyklą, susigrąžinti sumokėtus, bet nepanaudotus pinigus ir su pažyma (kuria mokykla turi pateikti per 3 darbo dienas), pereiti į kitą vairavimo mokyklą, joje baigti vairuoti likusias valandas, pasiruošti Regitrai ir išsilaikyti mokyklinį egzaminą iš pirmo karto. Ir kai mokinys nusprendžia pereiti į kitą mokyklą, jo nuostabai dingsta stresas, vairavimas tampa malonus, o šalia esantis instruktorius, taip kantriai ir aiškiai išdėsto viską, kad po pamokos mokinukas suvokia, kad jis vairuoja visai neblogai ir vairuoti jam smagu! Be visą to, su juo aptariama viskas individualiai, papasakojama, kas seks po ko ir vairavimo pamokos prasideda ne nuo ten kur yra įsikūrusi vairavimo mokykla, o nuo ten, kur pačiam mokiniui patogiau. “Todėl, nustokite tikėti melu, kad negalite keisti vairavimo mokyklos, kad neatgausite sumokėtų pinigų, kad vairuoti yra sudėtinga, kad vairavimas yra stresas ir t.t. – rinkitės profesionalus, kurie paruoš Jus saugiam vairavimui kelyje” – sako www.amplius.lt vadovas.