• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Per senas vairuoti

Taip jau yra, kad šiandien į vairuotojo amžių bei stažą žvelgiame tik iš vienos puses – per jaunas arba dar mažai patyręs. Tačiau tuo pat metu, nemaža dalis vairuotojų yra tiesiog per seni vairuoti.

Dabar Lietuvoje galioja tokia tvarka, kad dviejų metų vairavimo stažo neturintis vairuotojas turi paženklinti savo automobilį dviem žaliais „Klevo lapais“. Vienas priekyje, kitas gale. Tokią tvarką dauguma aiškina paprastai – taip dideliame automobilių sraute bus paprasčiau pastebėti nepatyrusį vairuotoją, todėl negalėdami nuspėti jo veiksmų, galėsime važiuoti atokiau, arba į jo daromas klaidas žiūrėti atlaidžiau. Tačiau yra nemažai atvejų, kai avarinę situaciją sukelia jau ne tik didelę vairavimo patirtį turintis, bet ir garbingo amžiaus sulaukęs vairuotojas. Kodėl gi toks vairuotojas yra neženklinamas ir neišskiriamas iš srauto?

Juk reikėtų atsižvelgti ne tik į vairavimo stažą, bet ir į amžių. Mes suprantame, kad vairuoti automobilį 12 metų vaikas yra per jaunas, todėl nustatėme ribą – vairuoti automobilį gali asmuo, kuriam yra ne mažiau nei 18 metų. Tai mes aiškiname tuo, jog tokio amžiaus asmuo yra pakankamai subrendęs vairuoti. Tačiau ar nevertėtų nustatyti ribą, kai vairuotojas tiesiog per senas sėsti už automobilio vairo? Nes taip jau yra, kad sendamas žmogus tampa mažiau pastabus, jo reakcija sulėtėja.

Akivaizdu, kad šiuolaikinis gyvenimo tempas, daugumai senjorų tiesiog per greitas. Neretai gatvėje sutiksi senolį, kuris pasimetęs laukia kol jį kas nors praleis, arba pats be eilės kažkur braunasi. Neretai, tokie senjorai susilaukia aršaus kitų eismo dalyvių elgesio. Tad gal būtų paprasčiau atleisti, jei žinotume, jog už vairo sėdi senjoras? Gal derėtų senolių vairuojamus automobilius ženklinti, gal ne žaliais, bet raudonais „Klevo lapais“?

Apie senus vairuotojus, kurie sukelia avarines situacijas girdėti visame pasaulyje. Štai eseniai per pasaulį apskriejo žinia apie vairuotoją, kuris ne vieną kilometrą važiavo prieš eismą. Tai buvo senas žmogus, kuris net po 50 metų pertraukos išvažiavo į greitkelį. Savo kaltę jis aiškino tuo, jog jau pusę amžiaus nebuvo išvykęs toliau nei jo kaimelis ir tiesiog nežinojo, kad šiandien eismas vyksta ne dešiniąja, bet kairiąja kelio puse.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • per jaunas vairuoti
  • per senas vairuoti
  • vairavimas
  • vairuotojų amžius
Kiti įrašai
Dinamometrinis raktas
Skaityti

Dinamometrinis raktas – tikslumo įrankis, būtinas kiekvienam meistrui

Automobilių apšvietimas
Skaityti

5 priežastys, kodėl halogeninės lemputės automobiliams vis dar nepraranda savo vertės

Ilgalaikė automobilių nuoma
Skaityti

Kaip ilgalaikė automobilių nuoma gali padėti verslui taupyti išlaidas?

Toyota dalys
Skaityti

TOYOTA dalys: ką rinktis – originalias ar analogus?

Xenon lemputės
Skaityti

Kaip išsirinkti tinkamas xenon lemputes savo automobiliui?

Volvo dalys
Skaityti

Volvo dalys: ką verta žinoti renkantis originalias ir alternatyvas

Automobilio nuoma užsienyje
Skaityti

Automobilio nuoma užsienyje: kaip išvengti netikėtų išlaidų?

Automobilių diagnostika
Skaityti

Lietuvoje sukurtas „OBDeleven 3“ pristatytas pasauliui – prie palaikomų automobilių grupės prisijungia ir „Ford“

Ilgalaikė automobilių nuoma
Skaityti

Kada verta rinktis ilgalaikę automobilio nuomą verslui?

Stabdžių kaladėlės
Skaityti

Stabdžių kaladėlės: saugos ir komforto pagrindas kiekviename kilometre

Automobilio stebulė
Skaityti

Atostogos automobiliu: ar jūsų stebulė tam pasiruošusi?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Sunkvežimių dalys
Skaityti

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Volvo dalys
Skaityti

Kiek kainuoja kokybiškos Volvo dalys ir kaip sutaupyti?

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Nano danga automobiliui
Skaityti

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

NAUJIENOS

Automobilių entuziastai

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

PATARIMAI

Vairo perkėlimas iš dešinės į kairę

Ką daryti, kad rankinis stabdis neprišaltų?

Stabdymo įgūdžius būtina tobulinti

Dėmės nuo poliravimo

Kaip pasirinkti tinkamas žiemai padangas?

Naudoti automobiliai: iš kurios šalies geriausia įsigyti

PARTNERIO TURINYS

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

GPS meistras pataria

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

STRAIPSNIAI

Dienos žibintų montavimas

Gerokai taupesni vilkikai: nauja vilkikų era – ne už kalnų

Bendri aptarnavimo reikalavimai

“Toyota Avensis” diagnozė: skirtas vyresniems

Žiemos šalčiai – išbandymas dyzeliniams automobiliams

„Spygliai” (Metalikas)

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.