Nuolat tikrinkite, ar nepažeistos padangos – ar nėra įpjovimų, įtrūkimų, pūslių.
Pašalinkite visus svetimkūnius (akmenis, metalo gabalėlius), kurie gali įstrigti į padangą. Jie gali pažeisti ir padangos karkasą.
Teisingai pripūstos padangos:
optimaliai sukimba su keliu;
užtikrina lengvą ir tikslų vairavimą;
sumažina kuro sąnaudas;
tarnauja maksimaliai ilgai.
Padangas pripūskite iki gamintojo patariamo slėgio, jas reguliariai tikrinkite. Atšalus padangai patikrinkite jos oro slėgį. Niekada nemažinkite oro slėgio įkaitusioje padangoje.
DĖMESIO
Užtikrinkite, kad padangos visuomet būtų geros būklės, o oro slėgis jose būtų tinkamas.
Pernelyg minkštos padangos gali per daug įkaisti. Karštis gali pažeisti jų konstrukciją ir sukelti sprogimo pavojų.
Atsitrenkusi į šaligatvio kraštą, duobės kraštą ar kitą nepastebėtą kliūtį kelyje, padanga gali būti pažeista iš vidaus ir susidėvėti anksčiau laiko. Tokie smūgiai gali paveikti ir važiuoklės geometriją. Dėl to padanga irgi greičiau susidėvėtų, sutriktų automobilio valdymas.
Rekomenduotume padangas ir pakabą tikrinti po kiekvieno tokio atsitikimo, taip pat ilgiau pavažinėjus blogais keliais, kadangi tai gali sukelti pažeidimą, kuris išryškės tik vėliau.
Pradūrimas
Prieš imantis taisyti pradurtą padangą, reikia nuimti ją nuo ratlankio ir nuodugniai apžiūrėti.
Jei padangą dar verta taisyti, pataisykite ją kuo greičiau, kad daugiau nepažeistumėte.
Padangas taisyti turi specialistai, kurie prisiima atsakomybę už remontą.
Nusidėvėjimo indikatoriai
Reguliariai tikrinkite protektoriaus gylį.
Mažiausias taisyklių leistinas gylis yra 1,6 mm.
Reguliariai tikrinkite nusidėvėjimo indikatorius ant protektoriaus, kurie nurodo ribą, iki kurios galima saugiai eksploatuoti padangą, nes susidėvėjusių padangų sukibimas su keliu yra blogesnis. Jeigu matote nusidėvėjimo indikatorių, vadinasi, padanga dar nėra sudėvėta.
Atsargiai važiuokite slidžiu keliu.