Pasirašant Europos Sutartį dėl pavojingų krovinių tarptautinių vežimų keliais (ADR), pasirašiusieji įgalioti:
1. LAIKYDAMI, kad pavojingo krovinio vežimo jūra į Jungtinę Karalystę ar išvežimo iš jos sąlygos žymiai skiriasi nuo aprašytų ADR A papildyme sąlygų ir kad artimiausioje ateityje šių sąlygų neįmanoma pakeisti taip, kad jos atitiktų ADR A papildyme nurodytas sąlygas;
ATSIŽVELGDAMI į Jungtinės Karalystės duotą įsipareigojimą pateikti A papildymui kaip pataisas specialų priedą, kuriame būtų specialios nuostatos pavojingų krovinių vežimams automobilių ir jūrų keliais tarp žemyno ir Jungtinės Karalystės;
SUSITARĖ, kad, iki įsigalios šis specialus priedas, pavojingų krovinių įvežimas į Jungtinę Karalystę ar išvežimas iš jos turi atitikti ADR A papildymo sąlygas, taip pat ir Jungtinės Karalystės pavojingų krovinių vežimo jūra nuostatas.
2. SUSIPAŽINO su Prancūzijos atstovo pateiktu pareiškimu, kuriame pabrėžiama, kad Prancūzijos Respublikos Vyriausybė pasilieka teisę, prasilenkdama su 4 straipsnio 2 punkto sąlygomis, spręsti, ar leisti transporto priemonėms, eksploatuojamoms kitos Susitariančios Šalies teritorijoje, nepriklausomai nuo šio transporto eksploatavimo pradžios, vežti pavojingus krovinius Prancūzijos teritorija į kitos Susitariančios Šalies teritoriją, nebent tokios transporto priemonės atitiktų B Papildymo reikalavimus arba Prancūzijos pavojingų krovinių vežimo automobilių keliais taisykles.
3. REKOMENDUOJA, kad visi šios Sutarties ar Papildymų pakeitimų pasiūlymai, pateikti pagal 14 straipsnio 1 punktą arba 13 straipsnio 2 punktą, pagal galimybes būtų iš anksto apsvarstomi Susitarusių Šalių ekspertų pasitarime ir, reikalui esant, taip pat kitų Sutarties šalių, paminėtų 6 straipsnio 1 punkte, bei tarptautinių organizacijų, nurodytų Sutarties 14 straipsnio 5 punkte, ekspertų.