Vokietijos automobilių klubo ADAC atlikto tyrimo duomenimis, anksčiau dažniausiai pasitaikydavę padangų defektai šiemet nebėra pagrindinė sunkvežimių gedimų kelyje priežastis. Pagalbos kelyje tarnybų specialistai ir ekspertai nustatė, jog sunkvežimių vairuotojams šiemet teko priverstinai daryti vairavimo pertraukas dėl transporto priemonių dažniausiai pasitaikančių elektros ir elektronikos įrangos gedimų.
Visą parą pagalbą keliuose teikiančios „ADAC Truck-Servise“ tarnybos duomenimis, net 31,8 proc. sunkvežimių vairuotojų buvo priversti kelyje kviesti technines tarnybas dėl gedimų, kurių pagrindinė priežastis – elektros ir elektronikos įrangos defektai. Antroji vieta pagal gedimų statistiką teko sunkvežimių variklių defektams. Juos pagal ADAC specialistų duomenis, dažniausiai sukėlė įpurškimo įrangos ir turbokompresorių gedimai.
Palyginti su praėjusiais metais sumažėjo padangų defektų skaičius. 2011 m. dėl padangų gedimų kelionę priverstinai teko nutraukti jas keičiant 31,6 proc. sunkvežimių vairuotojų, per pirmąjį šių metų pusmetį užfiksuota tik 25,6 proc. tokių atvejų. Pasak ekspertų, šie duomenys rodo, jog ekonominės krizės laikotarpiu naudotos nebe naujos padangos jau susidėvėjo, o pradėjus eksploatuoti naujas, atitinkamai sumažėjo ir jų defektų skaičius. „ADAC Truck-Servise“ komercijos direktoriaus Werner’io Renz’o teigimu, gedimų kelyje atvejai padažnėjo dėl transporto priemonių variklių ir elektronikos komponentų defektų. Dėl to vežėjų įmonės dažnai priverstos patirti papildomus nuostolius ir jų sąskaita didinti krovinių gabenimo sąnaudas. Siekiant to išvengti, saugaus eismo ekspertai pataria iš anksto įsigyti ADAC arba kitų firmų techninės priežiūros paslaugų paketą, su kuriuo jos operatyviai teikiamos kelyje visą parą.