Lietuvoje automobiliams dažyti naudojamos kelių tipų dažymo kameros:
• automobilis pastatomas taip vadinamoje saloje, aplink jį yra vanduo. Taip siekiama
išvengti dulkių. Dažant tokiose kamerose, nuodingi garai išleidžiami iš kameros, o šviežias oras įleidžiamas pro filtrus. Džiovinimo metu oras kameroje cirkuliuoja ratu ir yra filtruojamas. Tokių kamerų šiuo metu jau yra nedaug.
• Dažniausiai automobiliams dažyti šiuo metu įsigyjamos įvairių užsienio firmų dažymo kameros (belgų firma SIMA, vokiečių HERBERTS ir kt.). Jos yra modernios, valdomos kompiuterių, džiovinama infraraudonaisiais spinduliais arba spec. lempomis. Dažant oras imamas iš atmosferos ir patenka į rupaus valymo filtrą (pašalinamos dulkės). Oro traukimo ventiliatoriai nukreipia oro srautą į kaitintuvus, kuriuose sušyla iki 20 °C. Toks oras ventiliaciniais kanalais pro smulkaus valymo filtrus patenka į dažymo kamerą.
Smulkaus valymo filtrai išdėstyti visame kameros lubų plote, todėl oro srautas tolygiai teka iš viršaus į apačią apgaubdamas automobilio kėbulą. Dažant šiose kamerose gaunama geresnė dažyto paviršiaus kokybė.