Šiuolaikiniai automobiliai suprojektuoti taip, kad juose būtų nuolatinis gryno oro srautas, dėl kurio salono atmosfera būtų maloni net ir uždarius langus. Įeinantį orą variklis gali šildyti, kad langai nebūtų rasoti, o automobilio salono temperatūra būtų pasirinkta. Oro nukreipėjas vienas iš pagalbinių prietaisų oro srautui suvaldyti. Oras patenka į didelį ortakį automobilio priekyje, pastatytą taip, kad automobiliui važiuojant įėjimo taškas būtų aukšto slėgio zonoje ir oras patenka į vidų. Iš ten patenka į šildytuvą, kuris, esant reikalui, jį sušildo. Kitas įprastas įėjimo taškas yra per groteles variklio dangčio viršuje. Oras į automobilio vidų patenka per priekines pėdų angas ir prietaisų skydelyje esančias ventiliacijos angas. Ventiliacijos angas galima reguliuoti taip, kad jos būtų nukreiptos į priekyje sėdinčių keleivių veidus.
Kai kurie automobiliai taip pat turi ortakius į galines sėdynes. Plyšiai priekinio stiklo apačioje, o vėlesniuose automobiliuose prie priekinių šoninių langų, leidžia šilto oro srovę pūsti ant stiklo, kad būtų išvengta rasojimo. Vėlesniuose automobiliuose visi įvažiavimo taškai turi sklendes, kad būtų galima juos atidaryti ir uždaryti pagal poreikį. Galinėje dalyje yra išėjimo angos į išorę. Automobiliui judant jie yra žemo slėgio zonoje, todėl ištraukia orą, taip užtikrindami pastovų pralaidumą.
Šildytuvas.
Vandeniu aušinamame automobilyje šildytuvo korpuse yra matrica – mažas radiatorius, kuris per žarną paima karštą vandenį iš variklio. Įeinantis oras praeina per vandens šildomą matricą ir yra pašildomas. Taip pat yra elektrinis ventiliatorius, kurį galima įjungti ir prapūsti orą per sistemą, kai automobilis stovi arba kai reikalingas papildomas vėdinimas. Pagal poreikį ventiliatorius gali veikti skirtingais greičiais. Du šilumos valdymo būdai.
Vandens vožtuvo šildymo sistema.
Šildytuve, kuriame veikia vandens vožtuvas, visas oras praeina per matricą. Matricos temperatūra kontroliuojama reguliuojant per ją pratekančio karšto vandens kiekį. Oro maišymo šildymo sistema. Oro maišymo šildytuve matrica yra pastovios temperatūros – šiltas oras iš jos maišomas su vėsiu oru, kai atidaromi ir užsidaro reguliuojamos temperatūros sklendės. Temperatūra, iki kurios pašildomas oras, reguliuojama vandens vožtuvu arba oro maišymo sistema. Vandens vožtuvo tipas daugiausia randamas ankstesniuose automobiliuose.