Šiandien, kai visi yra pamišę dėl CO2 kiekio mažinimo, naujasis Peugeot 208 puikiai atitinka laikmečio dvasią. Mažasis liūtukas ne be pagrindo gali tikėtis tapti B klasės segmento lyderiu.
Jau tapo įprasta, kad naujasis modelis, palyginti su pirmtaku (šiuo atveju dar nespėjusiu pasenti Peugeot 207) būtinai bus ne tik didesnis ir solidesnis, bet, deja, ir priaugęs papildomo svorio. Vis dėlto tendencijos po truputį keičiasi. Puikus to pavyzdys – modernus ir išvaizdus naujasis Peugeot 208. Palyginti su senuoju, naujasis Peugeot ne tik šiuolaikiškesnis, bet ir lengvesnis. Kaip gamintojui tai pavyko? Už Peugeot 207 jis 7 cm trumpesnis (automobilio ilgis 3,95 m) ir 1 cm žemesnis. Bazinis modelis sveria vos 975 kg ir yra net 173 kg lengvesnis už senąjį. Ši dieta mažajam Peugeot liūtukui labai tiko. Galbūt mažesnis automobilis tapo ir ankštesnis? Anaiptol. Nors atstumas tarp ašių toks pats kaip senojo, naujoko salonas erdvesnis, o gale sėdinčių keleivių kojoms atsirado papildomi 5 cm. Į mažylio bagažinę tilps 285 litrų tūrio krovinys (15 litrų daugiau nei į senąjį).
Mažajam prancūzui itin nedideles degalų sąnaudas užtikrina šiuolaikiški nedidelio darbinio tūrio varikliai. Modelis komplektuojamas su benzininiais 70–120 AG (tarp jų ir trijų cilindrų 1.0 ir 1.2) varikliais ir taupiais HDi dyzeliniais (70–112 AG). Gamintojas žada, kad pačios taupiausios dyzelinės eHDi versijos (92 AG su „Start-stop“ sistema) vidutinės degalų sąnaudos sieks tik 3,4 l/100 km, o CO2 tarša – 87 g/km.
Naujasis Peugeot 208 bus pristatytas 2012 metų kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje.