Šiandien mašinos taip gerai atlaiko bandomuosius saugumo testus, kad tuo užsiimančios institucijos jau vargiai linkusios jas dar testuoti. Maždaug 83 % bandomų automobilių gauna geriausią įvertinimą ir beveik nė viena negauna etiketės „netinkama“.
Tačiau tiek ištobulintas automobilio priekinės dalies atrparumas smūgiams dar nereiškia, kad tai jau riba, o mašinos tokios saugios, kokios begali būti. Teiginys „pasiekėme viską, ką galėjome“ pasigirsta kas 10-15 metų, o po to vėl judama pirmyn.
Artimiausi planai yra ieškoti būdų, kaip apsaugoti keleivius nuo smūgių, kurie ne tokie dažni, tačiau itin pavojingi. Dėl šios priežasties paskutiniu metu didelis dėmesys buvo skiriamas šoninių smūgių apsaugai.
Manoma, kad naujoji patobulinta apsauga bus susijusi su kompiuterizuotomis sistemomis, galinčiomis numatyti smūgius bei jiems pasiruošti. Kai kurios sistemos padėtų automatiškai panaudoti stabdžius bei uždaryti langus prieš galimą smūgį. Daugiau dėmesio skiriama stabdžių sistemai, nes ekstremaliose situacijose vairuotojai gali nesuvokti automobilio galimybių, bei dažnai nespaudžia stabdžių taip smarkiai, kaip galėtų.
Taigi, ko gero, jau netolimoje ateityje galėsime naudotis naujausių saugumo technologijų privalumais, bei vairuoti saugiau, nei bet kada ligšiol.