Naujasis Renault Clio Renaultsport 200 Turbo bus lengvesnis ir greitesnis nei praeitos kartos modelis. Automobilio 1,6 litro turbininis keturių cilindrų motoras pasieks 200 AG ir 240 NM. Sukimo momento diapazonas bus gerokai didesniame apsukų intervale, nei buvo dabartiniame modelyje – nuo 1750 iki 5500 aps./min.
Viduje bus valdiklis, kuri leis rinktis tarp trijų važiavimo lygių – normalaus, sportinio ir lenktyninio. Šie nustatymai leis varikliui, akseleratoriaus pedalui, vairui ir ESP sistemai prisitaikyti prie vairuotojo norimo važiavimo stiliaus. Lenktyninėje padėtyje bus galima visiškai išjungti ESP ir sukibimo kontrolės sistemas.
Priekinių stabdžių dydis sieks 320 mm, o tuo tarpu galiniuose bus sumontuoti 312 mm stabdžių diskai. Automobilis galės būti „apautas“ 17 arba 18 colių diametro ratlankiais. Kiti išvaizdos elementai bus F1 stiliaus priekinis bamperis, galinis difuzorius bei dviguba išmetimo sistema.
Gamintojas teigia, kad automobilio apetitas degalams buvo sumažintas – 6,3 l/100 km ir 144 g/km CO2 emisija.
Automobilio viduje standartiškai bus montuojama Bluetooth prieiga telefonui, USB jungtis, septynių colių liečiamas ekranas su TomTom Live navigacija, beraktė sistema ir sportinės sėdynės.