• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kelių finansavimo sistemos pertvarkai rengiamasi diskutuojant su savivaldybėmis ir kitais partneriais

Susisiekimo ministerija, planuodama dar šiais metais pertvarkyti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų administravimo sistemą, siekia kuo plačiau įvertinti problemų lauką ir įsiklausyti į savivaldybių, valstybės institucijų, socialinių-ekonominių partnerių, ekspertų bei aktyvių piliečių nuomonę. Ministerijos inicijuotos viešos apskritojo stalo diskusijos sulaukė didelio susidomėjimo. Kelių finansavimo pertvarkymo tikslas – išspręsti įsisenėjusias problemas, užtikrinti aiškią ir skaidrią sistemą.

 

„Kelių finansavimo sistemos pertvarkai rengiamės atvirai, svarstydami ir tardamiesi. Tokių susitikimų viso proceso eigoje bus ir daugiau. Laukiame visų suinteresuotų pusių konstruktyvių pastebėjimų ir siūlymų. Pertvarkydami Kelių priežiūros ir plėtros programą, norime ją padaryti visiems suprantamą, aiškią, paprastą, kad ji tikrai veiktų ir tarnautų tiek savivaldybėms, tiek valstybei, tiek Lietuvos žmonėms ir būtų nukreipta į mūsų visų bendrą tikslą – kelių būklės gerėjimą, ir kad keliai būtų vieni geriausių regione“, – apskritojo stalo diskusijos dalyviams sakė susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas.

 

Pertvarkant KPPP finansavimo modelį, siekiama užtikrinti nuolatinį, ilgalaikiu planavimu pagrįstą kelių infrastruktūros finansavimą, paremtą aiškiais kriterijais, rodikliais ir strateginiais dokumentais.

 

Pasak viceministro, kalbame apie lygiateisį ir aiškų KPPP lėšų paskirstymą savivaldybėms. Svarbu, kad KPPP lėšas paskirstant pagal svarstomą naują modelį, visoms be išimties savivaldybėms bendrasis finansavimas, skiriamas vietiniams keliams, didės. Tai taps įmanoma atsisakant šiuo metu Biudžeto įstatyme Susisiekimo ministerijai suteiktos teisės didelę KPPP lėšų dalį skirti Seimo nustatytiems tiksliniams projektams, taip pat atsisakant 5 proc. KPPP biudžeto rezervo.

 

Viešose apskritojo stalo diskusijose aptartos KPPP finansavimo įstatymo keitimo alternatyvos, susijusios su lėšų paskirstymo savivaldybėms principais bei įstatymu nustatomais reikalavimais savivaldybėms dėl kriterijų ir prioritetų, finansuojant vietinių kelių projektus. Numatoma, kad kelių objektų atrankos metodikos, aprašai ir prioritetinės eilės turės būti skelbiamos viešai, kad visuomenei būtų aiškus priimamų investicinių sprendimų pagrįstumas ir motyvai.

 

Be KPPP lėšų paskirstymo principų, diskusijose paliestas ir kelių sektoriui svarbus nepakankamo finansavimo klausimas. Spręsdama šią problemą, Susisiekimo ministerija dirba keliomis kryptimis. Siekiama, kad kitų metų biudžete keliams būtų numatyta daugiau lėšų, taip pat ieškoma naujų finansavimo šaltinių ir alternatyvių finansavimo būdų.

 

„Kelių finansavimo klausimams dedamos didelės pastangos ir Susisiekimo ministerija daro viską, kas nuo jos priklauso, kad finansavimas keliams augtų ir būtų žymiai didesnis“, – sakė viceministras J. Skačkauskas.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

Psichologija
Skaityti

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės
Skaityti

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai
Skaityti

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją
Skaityti

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė
Skaityti

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto
Skaityti

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

Saugaus eismo egzaminas
Skaityti

„Via Lietuva“ kviečia išbandyti jėgas visuotiniame saugaus eismo egzamine

Radzinausko tiltas
Skaityti

Nuo šiandien tęsiami darbai ant Č. Radzinausko tilto

Naujų automobilių kainos
Skaityti

Naujų automobilių kainų šuolis keičia įpročius: vis daugiau vairuotojų renkasi naudotus automobilius

NAUJIENOS

tararoleris

Lietuvoje – retenybė, užsienyje – įprastybė: kokią istoriją gali papasakoti tararoleris?

Kolekciniai automobiliai

Kolekcinių automobilių rinka: didžiausi kainų šuoliai ir nuvertėjimai

Skaitmeniniai sprendimai

Skaitmeniniai sprendimai sportui ir žaidimams – ar jau mūsų realybė?

Diena be automobilio

Diena be automobilio: kokios alternatyvos ir kaip jos keičia mūsų aplinką?

Automobilio vairavimas

Kada pagyvenusiems žmonėms metas persėsti į keleivio vietą?

Dviračių takai

„Via Lietuva“: dar viena darnaus judumo jungtis – pėsčiųjų ir dviračių takas sujungs Kėdainius su Josvainiais

PATARIMAI

Patarimai, Kaip vasara taupyti degalus

Naudoto automobilio finansavimas

Naudoto automobilio finansavimo galimybės

Patarimai atsakingam vairuotojui: kada reikia susirūpinti padangų amžiumi?

Vilniuje – mažiau rezervuotų parkavimo vietų

Naudoti Volvo

Naudoti Volvo ar geriau investuoti į naują?

Sėkmės istorijos tęsinys: pristatyta naujoji „Mercedes-Benz“ E klasė

PARTNERIO TURINYS

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

Mikroautobusų remontas Vilniuje

Automobilis ir žiema – tai ne tik žieminės padangos

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

STRAIPSNIAI

Aukštos kokybės garsas automobilyje

Aukštos kokybės garsas automobilyje

Vokiečiai paskelbė dažniausiai gendančių automobilių sąrašą

Stabdžių suportų dažymas

Kad langai nerasotų

Alyvos filtrai

Mikromiegas: kodėl užmiegame prie vairo?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.