• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Įvaizdis – dar ne viskas: tradiciniai gamintojai beldžiasi į „premium“ klubą siūlydami daugiau už mažesnę kainą

Įsigiję itin kokybišką įmonės, kuri jiems iki tol buvo menkiau žinoma, gaminį vartotojai dažnai kraipo galvas, kodėl taip ilgai delsė išbandyti kažką nauja. Pirkimo įpročius neretai lemia su konkrečiu gamintoju ar paslaugos tiekėju siejamas įvaizdis, kurį pakeisti naujiems rinkos žaidėjams – itin sudėtinga. Net ir pats patraukliausias rinkos pasiūlymas nebūtinai tampa pačiu populiariausiu pasirinkimu.

Automobilių pramonėje ši tendencija ypač stipriai juntama. Prabangių automobilių segmente ilgus metus karaliavo didysis Vokietijos gamintojų trejetas – „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“, o įsisprausti tarp jų naujoms bendrovėms – titaniškų pastangų reikalaujantis iššūkis.

Vis dėlto atsirado užsispyrėlių, kuriems tai pavyko, o dabar į šias gretas pretenduoja ir Pietų Korėjos gamintoja „Kia“. Gausi bazinės komplektacijos modelių įranga ir siūlomos pažangiausios technologijos – į šiuos korėjiečių kompanijos pranašumus dėmesį atkreipia dauguma apžvalgininkų.

Daugiau įrangos už mažesnę kainą

Tuo pat metu „premium“ segmento senbuviai daro sau meškos paslaugą didindami pelno maržą ar tiesiog iš aplaidumo siūlo itin keistas automobilių komplektacijas. Vienas geriausių pavyzdžių, kurį puikiai prisimena dauguma mūsų šalies žurnalistų, – prieš dvejus metus „Lietuvos metų automobilio“ konkurse dalyvavęs 3 serijos BMW. Tai buvo 60 tūkst. eurų kainuojantis prašmatnus sedanas, į kurio komplektaciją neįėjo šildomosios sėdynės.

Palyginimui, šildomosios priekinės sėdynės, vairas ir priekinis stiklas įeina į standartinę bazinės komplektacijos „Kia Sportage“ įrangą, nors automobilio kaina gerokai palankesnė vairuotojo kišenei – 26 tūkst. eurų. Už tokią sumą automobilyje taip pat įdiegta automatinė trijų zonų klimato kontrolė, automatiškai perjungiami „Bi-LED“ priekiniai žibintai, įrangos valdymo balsu funkcija ir svarbiausios pagalbinės sistemos, įskaitant išmaniąją kelio ženklų atpažinimo technologiją.

Vokietijos automobilių gamintojų kainodara – kiek kitokia. Vieno populiariausių kompaktiškų miesto visureigių, „Audi Q3“, kaina prasideda nuo maždaug 35 tūkst. eurų, tačiau už tai, ką gauna bazinės komplektacijos „Kia Sportage“ pirkėjai, perkant vokiškąjį modelį tektų papildomai pakratyti kišenę. Tuomet net ir pernelyg neįsijaučiant renkantis papildomą įrangą, kaina nejučia pašoka iki 40 tūkst. eurų.

Už tokią sumą įsigytas aukščiausio įrangos lygio naujos kartos „Sportage“ galėtų būti važinėjančia naujausių automobilių technologijų demonstracija. Automobilyje būtų sumontuoti adaptyvieji „Matrix LED“ priekiniai žibintai, didžiulis 12,3 colio ekranas, elektronikos valdoma pakaba, įdiegta nuotolinio parkavimo funkcija ir įrengta aukščiausios kokybės garso sistema. Vairavimo patogumą kasdien papildomai padidintų nematomų zonų stebėjimo sistema, turinti automatinio stabdymo važiuojant atbuline eiga funkciją, ir 360 laipsnių apžvalgos sistema.

Diegia pažangiausias technologijas

Automobilizmo vaizdo kanalo „Motorai“ įkūrėjas Jurgis Paplaitis pastebi, kad nauji „Kia“ modeliai jau senokai taiko ne į ekonominės klasės, o į „premium“ automobilių segmentą. Anot žurnalisto, atitinkamai šiek tiek pasistiebia ir kaina – pažangiausi inžinieriniai sprendimai ir moderniausia įranga visuomet reikalauja nemažų investicijų.

„Sportage“ diegiamos technologijos prilygsta „Volkswagen“ produkcijai ir nesunku suprasti kodėl. Modelis buvo kuriamas Vokietijoje, o į projektą uoliai įsitraukė šios šalies inžinieriai. Automobiliai surenkami Slovakijoje, taigi tai – visiškai europietiškas produktas, kurį tobulinant buvo užtikrinamas atitinkamas kokybės lygis“, – komentuoja žurnalistas.

Naujos kartos „Sportage“, pasak J. Paplaičio, išsiskiria naujoviškų technologijų gausa – jos gali nustebinti ir visko regėjusius apžvalgininkus. Pavyzdžiui, šis modelis turi važiuoti bekele skirtų režimų, kuriais galbūt pasinaudos ne kiekvienas vairuotojas, tačiau žiemos sezoną jie gali labai praversti.

Didžiausią įspūdį žurnalistui padarė „Sportage“ multimedijos sistema – pradedant skaitmeniniu prietaisų skydeliu ir baigiant įrangos valdymu. Pastarajame išsiskiria keičiamo funkcionalumo juosta, kurioje vienu prisilietimu galima pereiti nuo oro kondicionieriaus prie muzikos reguliavimo ar kitų sistemų valdymo.

„Efektingai atrodo išgaubtas prietaisų skydelis ir didelis su juo sujungtas multimedijos ekranas. BMW giriasi, kad tokią itin šiuolaikišką įrangą turi naujasis iX elektromobilis. Tokį patį galima rasti ir „Kia Sportage“ – todėl viduje jautiesi lyg prabangiame automobilyje“, – pagyrų modelio salonui nešykšti J. Paplaitis.

Rodo pranašumą įvairiose srityse

„Volkswagen“ prekių ženklas, žurnalisto teigimu, taip pat jau kurį laiką nusitaikęs į „premium“ segmentą, tačiau išbandęs naująjį septynių sėdimųjų vietų „Tiguan Allspace“ jis įsitikino – apdailos medžiagų kokybe „Kia Sorento“ šį modelį gerokai lenkia. Pietų Korėjos gamintojai bandant konkuruoti su didžiuoju Vokietijos trejetu ir kitais prekių ženklais lieka tik viena problema – reikia laiko įvaizdžiui suformuoti.

„Surinkimo ir medžiagų kokybė bei technologijos yra viena, o įvaizdis – visai kas kita. Į jo formavimą įmonei teks įdėti daug darbo“, – konstatuoja J. Paplaitis.

Žurnalistas atkreipia dėmesį, jog naujajame „Kia Sportage“ nuo šiol taip pat gali būti montuojama ir aktyvioji pakaba, kurios standumas kinta priklausomai greičio, kelio dangos ir išcentrinių jėgų. Kol kas ši technologija nėra susieta su skirtingais važiavimo režimais, tačiau tai svarbus žingsnis į priekį siekiant suderinti dinamišką valdymą ir važiavimo komfortą.

J.Paplaičio teigimu, labai juntamas ir naujojo „Sportage“ vairo stiprintuvo tikslumas. Ankstesnės kartos modelio valdymas žurnalisto neįtraukdavo, tačiau naujajame visureigyje tuo jau galima mėgautis. Sportišką automobilio charakterį pabrėžia ir pagal europiečių skonį sureguliuoja pakaba.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

Psichologija
Skaityti

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės
Skaityti

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai
Skaityti

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją
Skaityti

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė
Skaityti

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto
Skaityti

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

Saugaus eismo egzaminas
Skaityti

„Via Lietuva“ kviečia išbandyti jėgas visuotiniame saugaus eismo egzamine

Radzinausko tiltas
Skaityti

Nuo šiandien tęsiami darbai ant Č. Radzinausko tilto

Naujų automobilių kainos
Skaityti

Naujų automobilių kainų šuolis keičia įpročius: vis daugiau vairuotojų renkasi naudotus automobilius

tararoleris
Skaityti

Lietuvoje – retenybė, užsienyje – įprastybė: kokią istoriją gali papasakoti tararoleris?

NAUJIENOS

Kolekciniai automobiliai

Kolekcinių automobilių rinka: didžiausi kainų šuoliai ir nuvertėjimai

Skaitmeniniai sprendimai

Skaitmeniniai sprendimai sportui ir žaidimams – ar jau mūsų realybė?

Diena be automobilio

Diena be automobilio: kokios alternatyvos ir kaip jos keičia mūsų aplinką?

Automobilio vairavimas

Kada pagyvenusiems žmonėms metas persėsti į keleivio vietą?

Dviračių takai

„Via Lietuva“: dar viena darnaus judumo jungtis – pėsčiųjų ir dviračių takas sujungs Kėdainius su Josvainiais

Nelaimės kelyje

80 % pėsčiųjų nelaimių įvyksta tamsoje: ekspertai ragina pasirūpinti matomumu

PATARIMAI

Profesionalus starterių remontas Panevėžyje

Perku automobilį patarimai

Planuojantiems įsigyti automobilį ekspertas pataria, į ką svarbu atkreipti dėmesį

Patarimai, kada reikia įjungti posūkio signalą

Važiavimas esant rūkui

Kokios padangos tinkamiausios lietuviškai žiemai?

Mikroautobusas su dirbtiniu intelektu: į „Mercedes-Benz“ V klasę montuojama MBUX sistema

PARTNERIO TURINYS

Industrinės padangos

Auto keltuvų tipai: vertiname ir renkamės

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Ar verta į automobilį montuoti ksenonines lemputes?

Tekinimo staklės: gamintojai ir savybės

Skubus važiuoklės remontas Vilniuje

STRAIPSNIAI

Automatinės pavarų dėžės

Krovinių gabenimas – greita, patogu ir saugu

Amortizatorių tikrinimas ir jų būklės diagnozavimas

Automobilio alyva

Kodėl svarbu pasirūpinti variklio alyva? Atlieka net 7 funkcijas

Kokios automobilių dalys gaminamos Lietuvoje?

Magiškasis „McLaren P1“ bus hibridas, turintis 903 AG

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.