• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Opel Zafira Tourer ecoFLEX“: „poilsis ant ratų”, o tarša tik 119 g/km CO2

  • Ekonomiškas ir manevringas: universalumo meistras lengvai įveikiantis bet kokias užduotis
  • Efektyvus: „Start/Stop” įrangos ir „ecoFLEX” technologijos dėka naudoja mažiau degalų
  • Galingas: efektyvus  2.0 CDTI dyzelinis 96 kW/130 AG variklis, kurio sukamasis momentas didesnis kaip 300 Nm

Rüselsheimas. Kompanija „Opel“, po naujos  „Zafira Tourer” prekybos pradžios šį rudenį klientams pasiūlys ir itin mažos taršos „ecoFLEX” septynvietę šio vienatūrio versiją. Joje įmontuota „Start/Stop” įranga bei „ecoFLEX” technologijos, kurių dėka „Opel Zafira Tourer 2,0 l CDTI ecoFLEX” anglies dvideginio tarša bus tik 119 g/km. Tokia emisija yra mažiausia kompaktiškų vienatūrių klasėje, variklio galingumas – 96 kW/130 AG, jo sukamasis momentas – 300 Nm.

Kaip ir kiti „Opel” modeliai su „ecoFLEX” technologija, „Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX” paneigia nuostatą, kad mažesnis degalų naudojimas ir mažesnė tarša turi neigiamą poveikį efektyviam automobilio valdymui. 130 AG turintis „Zafira Tourer ecoFLEX” 2,0 l, keturių cilindrų turbodyzelinis variklis su „Common-rail” sistema, kuri užtikrina optimalų degalų degimo procesą bei mažesnę trintį, 100 km sunaudoja tik 4,5 l degalų. Maksimalus 193 km/h greitis išvystomas per 11,4 s. Efektyvaus dyzelinio agregato ir mažesnio perdavimo skaičiaus šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės derinys puikiai subalansuoja automobilio eksploatacines savybes ir degalų sąnaudas.

Visapusiškas: priemonės mažinančios degalų sąnaudas ir taršą

Tam kad sumažinti 2,0 l „Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX” variklio degalų sąnaudas, buvo imtasi įvairių priemonių. Siekiant pagerinti aerodinamiką, kėbulas buvo pažemintas 10 mm, o radiatoriaus grotelėse įmontuoti oro aptakai, leidžiantys nukreipti oro pasipriešinimą. Oro aptakai, kai važiuojama lėtai, būna vienoje padėtyje, kai greitai – keičia padėtį, kad sumažinti oro pasipriešinimą. Dėl geresnės kėbulo aerodinamikos sumažėja degalų sąnaudos, tuo pačiu ir CO2 tarša.

Šalia spidometro ir tachometro įmontuotas pavarų laipsnių perjungimo indikatorius perspėja vairuotoją kada yra tinkamas momentas perjungti aukštesnį pavaros laipsnį. Tai padeda dar labiau taupyti degalus.

Efektyvus ir dinamiškas: optimizuotas variklio ir transmisijos valdymas

Optimizuota variklio valdymo sistema, kurią keturių cilindrų, 2,0 l, 96 kW/130 AG „Common-rail” turbodyzeliniui varikliui sukūrė „Opel” inžinieriai, garantuoja geriausią ekonomiškumą. Maksimalus 300 Nm sukamasi momentas gaunamas esant  1.750–2.500 aps./min. Naujoji daugiataškė degalų įpurškimo sistema degalus įpurškia esant 1600 bar slėgiui ir taip gerina degimo procesą, mažina degalų sąnaudas. Variklio trinčiai mažinti, velenui naudojami adatiniai guoliai. Cilindrų slėgio davikliai prie kaitinimo žvakių („Clean Tech” degimo technologija) leidžia labai tiksliai kontroliuoti degimo procesą. Tepalo siurblys sukuria tik reikiamą slėgį. Viską valdo variklio valdymo modulis, padedantis mažinti anglies dvideginio taršą.

Sumanus: variklio darbo metu gauta energija kaupiama

Optimaliam variklio energijos valdymui „Opel” inžinieriai sukūrė unikalią stabdymo energijos kaupimo sistemą. Ji variklio darbo metu gautą energiją generatoriaus pagalba grąžina atgal į bateriją. Šis procesas vyksta automatiškai, kai tik vairuotojas nustoja akceleruoti ar pradeda stabdyti. Kai baterija įsikrauna, generatorius nebedirba, o energijos naudojimas įsijungia į degalų tausojimo režimą. Akceleruojant variklis naudoja sukauptą energiją, todėl mažėja degalų sąnaudos ir tarša. Visuose „Zafira Tourer” modeliuose oro kondicionavimo kompresorius įsijungia tik tuomet, kai tai būtina.

Ekonomiškas: „Start/Stop” įranga optimizuoja variklio darbą esant neutraliai pavaros padėčiai

„Opel” sukurta “„tart/Stop” įranga nuo 2012 m. pavasario bus montuojama į 30 modifikacijų ir tai leis prisitaikyti prie aplinkosauginių reikalavimų. Esant „Start/Stop” įrangai, variklis išsijungia automatiškai, kai vairuotojas įjungia neutralią pavaros padėtį, atleidžią sankabos pedalą, o variklio apsukų rodyklė nukrypsta  į specialią „Autostop“ poziciją. Judant mažu atstumu, pvz, kamštyje, vairuotojas gali mygtuko pagalba išjungti „Start/Stop” sistemą pasirinkęs „eco“ funkciją.

Apibendrinimas – „Zafira Tourer ecoFLEX“ – mažesnė tarša

  • Variklyje montuojama degalų degimo procesus optimizuojanti  „Clean Tech” technologija
  • Išmani „Start/Stop” įranga su stabdymo energijos kaupimo galimybe
  • Sumažintos trinties šešių laipsnių  mechaninė transmisija su optimizuota ašies ir krumpliastiebio  padėtimi
  • Pagerinta aerodinamika, aktyvus oro aptakas, pažeminta kėbulo prošvaisa
  • Mažu pasipriešinimu riedėjimui pasižyminčios padangos
Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • ecoFLEX
  • Opel
  • zafira tourer
Kiti įrašai
Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

automobilių nuoma
Skaityti

Lengvųjų automobilių nuoma Lietuvoje

Toyota automobiliai
Skaityti

Populiariausios naudotų automobilių markės

Skaityti

Patogiausias būdas keliauti – ilgalaikė automobilių nuoma

Skaityti

Mikroautobuso nuoma: kurį pasirinkti?

Skaityti

Naujas tyrimas parodė, kurioje pasaulio šalyje vienam gyventojui tenka daugiausia automobilių

Skaityti

Kur ieškoti patikimų automobilių nuomotojų Kaune? 

Skaityti

Ar yra geriausias pasaulyje automobilis?

Skaityti

Automobilių pasirinkimą lemia instinktai

Skaityti

Rolls-Royce Wraith nustebins prabanga ir galia

Skaityti

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Skaityti

Mokslas apie teisingą pavarų perjungimą

Skaityti

BMW dizainas įvertintas prestižiniuose „red dot“ adovanojimuose

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Vairavimas be nugaros skausmo

Variklio alyvos klampumas: rizikas privalo žinoti kiekvienas

vairavimo mokyklos

Ar galima atgauti sumokėtus pinigus už vairavimo pamokas, jei netenkina kokybė?

Kokie nauji automobiliai dažniausiai parduodami su nuolaida?

Dyzelinio kuro siurblio remontas

Kada reikalingas dyzelinio kuro siurblio remontas?

Praktiniai patarimai perkant automobilį

PARTNERIO TURINYS

Nebrangi automobilių nuoma Vilniuje

Sunkvežimių padangų rinka: seni stereotipai „žudomi“ mažomis kainomis ir šiuolaikinėmis technologijomis

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

STRAIPSNIAI

Kontūrai automobilio spalvoje

Dauguma lietuvių važinėja netinkamomis naudoti padangomis

Mopedo vairuotojo pažymėjimas – nuo 15 metų

Naudota dujų įranga, ar verta?

Nuo sukčių nukenčia šimtai automobilių pirkėjų. Kaip to išvengti?

Priekabos elektros lizdo 7 kontaktų jungimo schema

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.