• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Faktai apie Formulė 1 bolidus

Tikriausiai kiekvienas žmogus nors kartą yra stebėjęs Formulės 1 lenktynes. Kiekvienas šia sporto sritimi besidomintis žmogus žino pačius geriausius lenktynininkus. Tiesa, faktai apie bolidus ir juose naudojamas technologijas nėra taip dažnai afišuojami. Šiame straipsnyje palyginsime paprastas mašinas su šiais lentyniniais automobiliais.

Šios klasės automobilių varikliai yra apskaičiuoti dirbti kelias valandas, kol trunka vienos lenktynės. Po vienerių lenktynių gali tekti variklį remontuoti ar pakeisti jį visiškai nauju. Tuo tarpu miesto gatvėse važinėjančių automobilių varikliai atlaiko net iki 20 metų. Kai kurių automobilių gamintojų varikliai tarnauja dar ilgiau.

Kiekvieną Formulė 1 klasės automobilį sudaro apie 80 000 skirtingų komponentų. Dėl to šie automobiliai yra surenkami pačių gabiausių mechanikų, pasitelkiant pačias moderniausias technologijas. Jos leidžia išvengti bet kokių netikslumų. Tiesa, net jei Formulė 1 automobilis yra surinktas net 99,9% tikslumu, reiškia, kad 80 detalių yra ne savo vietose ar neteisingai sumontuotos. Šiame sporte net mažiausia klaida gali reikšti prarastas sekundes.

Per vieną sekundę į bolido baką yra pripilama virš 12 litrų degalų. Varžybų metu automobilius aptarnaujantis personalas per 5 sekundes sugeba pakeisti ratus ir pripildyti baką. Tuo tarpu paprasto automobilio ratų ar padangų montavimas trunka daug kartų ilgiau. O kiek dar laiko sugaištame degalinėje?

Kiekviename bolide yra daugiau nei kilometras sensorius jungiančių laidų. Jie padeda šį sportinį automobilį valdyti ir sekti skirtingų komponentų būklę.

F1 klasės mašina sveria apie 550 kg. Automobilio svoris gali turėti didelę įtaką lenktynių baigčiai. Kuo mažiau sveria automobilis, tuo greičiau jis gali išvystyti didesnį greitį. Komandų strategai planuoja bolidų sustojimus taip, kad automobilis visada galėtų pasiekti geriausius efektyvumo rodiklius.

Jūsų automobilio padangos yra subalansuotos įveikti nuo 60 000 iki 100 000 km. Tuo tarpu Formulė 1 padangos yra keičiamos kas 90 ar 120 km. Šių automobilių padangos yra pripildytos azoto. Jis padeda padangose išlaikyti pastovų slėgį.

F1 stabdžių diskai yra gaminami iš anglies pluošto. Šie stabdžiai yra labai patikimi ir gali atlaikyti net 1000 C laipsnių temperatūrą.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • bolidai
  • F-1
  • formulė
Kiti įrašai
Automobilio stebulė
Skaityti

Atostogos automobiliu: ar jūsų stebulė tam pasiruošusi?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Sunkvežimių dalys
Skaityti

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Volvo dalys
Skaityti

Kiek kainuoja kokybiškos Volvo dalys ir kaip sutaupyti?

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Nano danga automobiliui
Skaityti

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Kuro filtrai
Skaityti

Kuro filtrų ilgaamžiškumas: kiek laiko jie tarnauja?

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Padangų svarbiausi parametrai
Skaityti

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Žieminių padangų pasirinkimas
Skaityti

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Valytuvai
Skaityti

Kodėl cypia valytuvai?

Tunelinė automobilių plovykla
Skaityti

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

NAUJIENOS

Vairavimo žinių atnaujinimas

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

PATARIMAI

Lenktynininko patarimas: važiuodami nepamirškite vairuoti

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

10 būdų, kaip sutaupyti degalų

Kaip prižiūrėti valytuvus

Bio-DME degalais varomas sunkvežimis įveikė 100 tūkst. kilometrų ridą

Vokietijoje pavežėjų naudojami „Toyota Mirai“ jau įveikė 5 mln. kilometrų

PARTNERIO TURINYS

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Ar verta į automobilį montuoti ksenonines lemputes?

Kemperių remontas Vilniuje

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

STRAIPSNIAI

Dujų kartos – pirma, antra ar ketvirta dujų karta, kuo jos skiriasi?

automobilio oro nukreipėjas

Automobilio oro nukreipėjo paskirtis

EReg akiratyje – duomenų standartizavimo, transporto priemonių vagysčių prevencijos ir eismo saugumo klausimai

Apie GPS

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Stabdžių sistema

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.