Spartus technologijų tobulinimas vyksta daugelyje sričių. Nors ne visos naujausios technologijos yra pritaikomos mūsų kasdieniniame gyvenime, dalis jų prasimuša ir iki paprastų žmonių naudojamų produktų. Žinoma, tam reikia kiek daugiau laiko. Viena greičiausiai technologijas pritaikančių ir mums geriausiai kaip naujovių diegėja žinoma yra automobilių pramonė. Tuo tarpu dalį automobilių pramonės sudaro ir padangų gamintojai. Jų diegiamos technologijos taip pat paverčia mūsų gyvenimą paprastesniu ir saugesniu.
Jau keli metai galima įsigyti padangų, kurios net išsileidus orui nepraranda savo formos. Iš vidaus padangos yra sutvirtinimos specialia šarvą primenančia medžiaga. Ši medžiaga padangai netenkant oro (ją pradūrus, prašovus ar kitaip pažeidus) išlaiko padangos formą. Net prieš pradedant tokių padangų masinę gamybą jos jau buvo naudojamos valstybinių saugumo organizacijų. Kam reikalingas šarvuotas automobilis, jei jis negali judėti pradūrus padangą?
Naujausi gumos mišiniai leidžia sumažinti pasipriešinimą tarp padangų ir kelio dangos. Teigiama, kad sutaupyti padeda medžiaga pavadinimu silicis. Jos įmaišius į padangas, sumažėja pasipriešinimas. Tiesa, dėl to išauga pačios padangos kainą, todėl būtina paskaičiuoti, ar tai iš tiesų apsimoka. Oficialiais duomenimis, motociklininkams tokių padangų pora gali padėti sutaupyti iki 300 Lt. per metus.
Be ekonomiškų padangų prekybos vietose jau galima rasti ir ekologiškų padangų. Gamintojai teigia, kad jas gaminant buvo mažiau teršiama gamta, o susidevėjus jas bus galima paprasčiau sunaikinti.
Taip pat sutaupyti galima pripildant padangas nitrogenu. Ši medžiaga, kitaip nei deguonis neprasiskverbia pro padangos sieneles. Tai reiškia, kad ilgą laiką arba ekstremaliai važinėjant padangos ilgiau išlaiko savo formą. Šis metodas populiarus tarp profesonalių automobilių ir motociklų lenktynininkų. Jau seniai nitrogenas yra naudojamas aviacijoje. Pripildžius padangas nitrogeno taip pat važinėti yra saugiau.
Vis daugiau dėmesio skiriama saugumui. Naujausios automobilių padangos yra sukurtos taip, kad jų stabdymo kelias būtų kuo trumpesnis, o sukibimas būtų kuo geresnis. Net servisai, kuriuose atliekamas padangų montavimas, privalo neleisti vairuoti automobilio, kurio padangos gali būti per daug susidevėjusios ir rekomenduoti geriausiai dabartines oro sąlygas atitinkančius variantus.