• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Vilniuje nutempta jau per 750 automobilių – dažniausiai palikti neįgaliųjų vietose

Automobilių nutempimas

Per tris mėnesius sostinėje priverstinai nuvežtos 755 ne pagal kelių eismo taisykles paliktos transporto priemonės –  480 iš neįgaliesiems skirtų vietų. Kasdien vidutiniškai nutempiama po 8 automobilius, dažniausiai pažeidimai fiksuojami Senamiestyje ir Naujamiestyje.

Taip pat tarp nutemptos 145 transporto priemonės, kurios paliktos nesilaikant 5 m atstumo prieš pėsčiųjų perėjas. Dar 71 automobilio vairuotojas paliko nepakankamą (mažesnį nei 3 m) atstumą tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos.

„Nutempiant automobilius, pasitaiko ir kurioziškų situacijų. Kartą automobilio savininkas su taksi vijosi tempiamą automobilį, nes kartu su juo į aikštelę nukeliavo ir kelionei į oro uostą sukrauti lagaminai. tačiau liūdi – ne visi. Pavyzdžiui, viena moteris džiaugėsi, kad spėjo pamatyti nugabenamą automobilį, nes kitu atveju ryte  būtų labai išsigandusi“, – prisimena Vilniaus savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Andžej Dinikis.

Fiksuojant pažeidimus mieste, anot A. Dinikio, dažniausiai prasikalsta Vilniaus miesto ir rajono gyventojai, tiesa, nutempta ir automobilių, priklausiusių Ukrainos, Baltarusijos ir kt. šalių gyventojams. Nors vykdant priverstinį nuvežimą neretai pasitaiko ir automobilių su Ukrainos valstybiniais numeriais, dalis šių automobilių savininkų yra Lietuvos Respublikos piliečiai, tikėtina, tokiu būdu vengiantys mokėti rinkliavą už automobilio stovėjimą.

Įdomu ir tai, kad kiek mažiau nei 20 proc. nuvežtų transporto priemonių sudaro įmonėms, dažniausiai dalijimosi platformoms, priklausantys automobiliai.

Pasitaikė keli atvejai, kai automobiliai iš neįgaliųjų transporto priemonėms stovėti skirtų vietų, buvo nuvežti todėl, kad juos vairavę asmenys nebuvo tinkamai pažymėję savo transporto priemonių skiriamaisiais ženklais „Neįgalusis“ arba nebuvo paliktos Neįgalių asmenų automobilių statymo kortelės. Kartais vairuotojai, nepastebėję atitinkamų kelio ženklų, sumoka vietinę rinkliavą už automobilio statymą, nekreipdami dėmesio į toje vietovėje įrengtus draudžiančius stovėti kelio ženklus.

Dalis transporto priemonių vairuotojų prisistato į vietą jau pradėjus vykdyti nuvežimo procedūras. Tačiau transportavimo sunkvežimiui pakėlus pažeidėjo automobilį, sprendimas jau nebegali būti keičiamas. Pageidaujant vairuotojui automobilis būna pervežtas ne į saugojimo aikštelę, bet į artimiausią vietą, kurioje leidžiama stovėti transporto priemonėms. Tiesa, tokiems vairuotojams vis tiek tenka mokėti ne tik už Kelių eismo taisyklių pažeidimą, bet ir 48,40 Eur už vilkiko darbą. Jei automobilinis nugabenamas į saugojimo aikštelę, vairuotojui ar automobilio savininkui už vilkiko darbą tenka mokėti 36,30 Eur, o už kiekvieną parą saugojimo aikštelėje – po 8,47 Eur. Priverstinai nuvežus transporto priemones, jų valdytojams suteikiama galimybė sumokėjus už priverstinį nuvežimą automobilius iš saugojimo aikštelės pasiimti nesudarant papildomų kliūčių.

Iki šios dienos žinomas tik vienas atvejis, kai priverstinai nuvežta transporto priemonė dar nėra pasiimta iš automobilių saugojimo aikštelės.

Grįžęs ir neradęs automobilio, pažeidėjas turėtų kreiptis telefonu 112. Bendrojo pagalbos centro operatorius suteiks informaciją, kas nutempė automobilį ir kur kreiptis dėl jo atsiėmimo. Jei tą pačią dieną po automobilio nutempimo vairuotojas nepasigenda transporto priemonės, per vieną darbo dieną automobilio savininkui turimais kontaktais siunčiama informacija apie automobilio nutempimą ir ką daryti, norint jį susigrąžinti.

Naujoji tvarka įsigaliojo šių metų sausio 1 d., priverstinis transporto priemonių nuvežimas buvo pradėtas vykdyti kovo 15 d.

Kol kas Vilniuje patruliuoja vienas vilkikas, kuris per dieną gali nutempti iki 10 KET pažeidžiančių automobilių. Prioritetas yra skiriamas reprezentacinėms miesto vietoms, skverų prieigoms, viešojo transporto stotelėms bei toms vietoms, kuriose lankosi daugiausiai gyventojų.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Naudoto automobilio pirkimas
Skaityti

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas
Skaityti

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje
Skaityti

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas
Skaityti

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto
Skaityti

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

komercinis transportas
Skaityti

Naujos kartos „Volkswagen“ komercinės transporto priemonės – modernesnės, efektyvesnės ir universalesnės

Tiltai
Skaityti

10 įspūdingų Lietuvos tiltų, kuriuos „Via Lietuva“ keliautojams rekomenduoja pamatyti šią vasarą

Formulė 1
Skaityti

Ar Lietuva galėtų surengti „Formulės 1“ Didįjį Prizą?

Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

NAUJIENOS

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

PATARIMAI

Komforto sąvokos evoliucija: kas jį užtikrina dabarties automobiliuose?

Ką reikėtų patikrinti naudoto automobilio variklyje?

Galvojate pirkti naudotą automobilį? Svarbiausi patarimai

Požymiai, kad automobilis ar jo dokumentai gali būti suklastoti

Padanga, kurioje trūksta oro, gali tapti nelaimės priežastimi

Profesionalus vairavimo instruktorius Vilniuje

PARTNERIO TURINYS

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

Mikroautobusų nuoma

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

Profesionalus važiuoklės remontas

Citroen remontas: patikėkite tik profesionalams

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

STRAIPSNIAI

Specialistai nerekomenduoja montuoti žieminių padangų, kurių protektoriaus gylis – 4 mm

Starterių ir generatorių remontas

Toyota automobiliai

Populiariausios naudotų automobilių markės

Vienašės ir dviašės priekabos

Policija pataria: ką daryti, kad žiema neatneštų staigmenų kelyje

Rinkodaros triukai: kodėl meluoja automobilio spidometras?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.