• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Koks jis – Lietuvos keliuose pražuvęs pėsčiasis?

Pėstieji ir dviratininkai yra labiausiai pažeidžiami eismo dalyviai. Vidutiniškai per metus Lietuvos keliuose žūsta 95 pėstieji ir 19 dviratininkų. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, išanalizavusi 2013–2016 m. eismo įvykius, sukūrė Lietuvos keliuose žuvusio pėsčiojo paveikslą.

Kas jis?

51–60 metų vyras.

Kada tai nutiko?

Rudens (žiemos) penktadienio vakare (18–21 val.).

Ypatingosios žymės:

ėjo be atšvaitų neapšviestu užmiesčio keliu.

Išsamiau

Rudenį ir žiemą, kai šviesus paros metas yra labai trumpas, žūsta daugiausiai pėsčiųjų (atitinkamai 28 ir 36 proc.) Net 69 proc. visų žuvusių pėsčiųjų žuvo tamsiu paros metu, todėl labai svarbu esant blogam matomumui ar sutemus nešioti taisyklingai uždėtą atšvaitą, neštis šviečiantį žibintą ar vilkėti drabužius su šviesą atspindinčiais elementais.

Daugiausiai pėsčiųjų žuvo penktadieniais (18 proc.), šeštadieniais (17 proc.) ir pirmadieniais (16 proc.), o mažiausiai – ketvirtadieniais (9 proc.). Svarbus ir paros laikas – net 36 proc. pėsčiųjų žuvo nuo 18 iki 21 val., 19 proc. – nuo 15 iki 18 val.

Vyresni žmonės, senjorai linkę labiau rūpintis vaikais, anūkais, bet ne savimi ir teigia, kad jie tamsoje nevaikšto. Išanalizavus statistinius duomenis, paaiškėjo, kad vyresni žmonės ir senjorai sudaro didžiausią procentą žuvusių pėsčiųjų: net 21 proc. žuvusiųjų sudaro 51–60 metų ir 17 proc. – 61–70 metų amžiaus  pėstieji.
Rudens ir žiemos mėnesiai tampa nauju išbandymu visiems eismo dalyviams – trumpėja dienos, dažniau tenka eiti tamsoje ar prieblandoje. Dėl lietaus, sniego ir šalčio ilgėja automobilio stabdymo kelias, vairuotojui ne tik sunkiau pamatyti pėsčiąjį, bet ir sustabdyti automobilį, todėl Lietuvos automobilių kelių direkcija primena, kad einant keliu tamsiuoju paros metu ar esant blogam matomumui privaloma:

•    turėti atšvaitą, pritvirtintą taip, kad jį matytų kiti eismo dalyviai
arba
•    neštis šviečiantį žibintą

arba
•    vilkėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiomis juostomis.

Dėmesio!
2013–2016 metais nežuvo nė vienas pėsčiasis, kuris buvo su atšvaitais!

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Naudoto automobilio pirkimas
Skaityti

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas
Skaityti

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje
Skaityti

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas
Skaityti

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto
Skaityti

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

komercinis transportas
Skaityti

Naujos kartos „Volkswagen“ komercinės transporto priemonės – modernesnės, efektyvesnės ir universalesnės

Tiltai
Skaityti

10 įspūdingų Lietuvos tiltų, kuriuos „Via Lietuva“ keliautojams rekomenduoja pamatyti šią vasarą

Formulė 1
Skaityti

Ar Lietuva galėtų surengti „Formulės 1“ Didįjį Prizą?

Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

NAUJIENOS

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

PATARIMAI

važinėjimas miškais

Aplinkosaugininkai primena: miško paklotė nėra ekstremalių pojūčių trasa

Komforto sąvokos evoliucija: kas jį užtikrina dabarties automobiliuose?

Suportų restauravimas

Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?

Kaip išsirinkti akumuliatoriaus kroviklį

Kodėl verta pirkti originalias vokiškų automobilių dalis

PARTNERIO TURINYS

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Citroen remontas: patikėkite tik profesionalams

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Geras autoservisas Vilniuje

Profesionalus automobilių stiklų remontas

STRAIPSNIAI

automobilio posūkio signalo remontas / keitimas

Sugedusio automobilio posūkio remontas

Akumuliatoriaus darbo kokybę lemia ir vairuotojo maršrutai

Žieminės padangos vasarą: važinėti pavojinga, o finansiškai – nenaudinga

Patarimai, kaip keisti ir prižiūrėti akumuliatorių patiems

Prancūzai sieks pagerinti jiems patiems priklausantį greičio rekordą, važiuodami 3000 AG elektromobiliu VBB-3. Naujasis elektromobilis-rekordininkas pagamintas bendradarbiaujant su Ohajo valstijos (JAV) universiteto specialistais.

Kuro priedai gelbsti ir apgavikus

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.