• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kuro priedai gelbsti ir apgavikus

Kuro priedai gelbsti ir apgavikus

Barškantį automobilį galima prikelti naujam gyvenimui panaudojus tam tikrus cheminius mišinius.
Tepalo ar kuro priedai vairuotojui gali padėti išvengti automobilio taisymo, o apsukriam pardavėjui turguje – prakišti paskutines dienas gyvenančią transporto priemonę netgi labai atsargiam pirkėjui.

Jokio triukšmo

Variklio darbą gerinančios priemonės yra tepalo ir kuro priedai.
Tepalo priedai pilami kartu su tepalu. Juos naudojant, dingsta triukšmas, atsirandantis dėl nusidėvėjusio variklio. Laiku pradėjus naudoti tepalo priedus, galima išvengti per daug ankstyvo apsilankymo autoservise. Tepalo priedas apsauginiu sluoksniu padengia visas besitrinančias detales ir pašalina jų keliamą triukšmą. Taip pat truputį sumažėja kuro sąnaudos, ilgiau tarnauja variklis. Tepalo priedai labai skiriasi pagal kainą. Vieni kainuoja nuo 10 iki 30 litų. Jų poveikis žymus tik iki pirmojo tepalų keitimo. Brangesnė chemija tepalams kainuoja nuo 50 iki 200 litų. Kai kurių geriausių tepalo priedų pakanka visam variklio gyvavimo laikui.

Prideda galios

Kuro priedai pilami į benziną ar dyzeliną, gerina variklio darbą, kuro degimą, todėl mažėja kuro sąnaudos. Tokie priedai pagerina degalų kokybę, išvalo kuro sistemą. Mėgstantys greitį tikisi, kad kuro priedai padidins variklio galingumą. Variklio galia padidėja, tačiau nežymiai, ir tai pajusti galima tik tada, kai gerai „paspaudžiama“.
Ir benzino, ir dyzelino priedai kainuoja panašiai, nuo 10 iki 30 litų. Viena dozė skiriama vienam bakui. Jei vartojamas geras kuras, priedo gali pakakti metus. Jei tenkinamasi prastesniu kuru, tada priedus reikėtų pilti kiekvieną kartą pripildant visą degalų baką. Ir benzininiams, ir dyzeliniams automobiliams kuro priedai yra vienodi. Tik žiemą perkama daugiau dyzelinio kuro priedų, nes reikia saugoti kurą nuo šalčių.

Kosmetika taupiems

Kai kurie vairuotojai skundžiasi, kad nejaučia jokio kuro ar tepalų priedų poveikio. Jei variklis nusidėvėjęs daugiau nei 50 procentų, jam nebepadės jokie priedai. Taip pat automobilio kosmetika neveikia, jei nepaisoma instrukcijoje nurodytų kiekių. Jei pilama mažiau, nei reikia – nejaučiamas joks priedų poveikis. Pasak M. Petrylos, ir kuro, ir tepalų priedų klaipėdiečiai perka gana gausiai. Dauguma priedus perka tada, kai automobilis jau barška, jaučiami nepatogumai. Tik mažoji dalis pirkėjų, gal 10 – 15 procentų, kuro ar tepalų priedus vartoja profilaktiškai, norėdami ilgiau važinėti be jokių nesklandumų.
Brangiuose tepaluose ar kure yra visų reikalingų medžiagų, saugančių variklį. Taupantys ir naudojantys pigiausią kurą ar tepalus vairuotojai turi bent retkarčiais naudoti autokosmetiką.

Patogu apgavikams

Sunkiausia turguje perkant automobilį sužinoti, ar neturi defektų jo variklis. Jei pardavėjas naudoja kuro priedus, niekaip neįmanoma to sužinoti. Ar variklis „pagerintas“, paaiškėtų tik jį išardžius. Pirkėjas tiesą apie variklį sužino po pirmojo tepalų keitimo. Tada baigiasi pigių, tirštų kaip medus tepalų priedų poveikis.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • kuro priedai
  • tepalo priedai
Kiti įrašai
Automobilio stebulė
Skaityti

Atostogos automobiliu: ar jūsų stebulė tam pasiruošusi?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Sunkvežimių dalys
Skaityti

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Volvo dalys
Skaityti

Kiek kainuoja kokybiškos Volvo dalys ir kaip sutaupyti?

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Nano danga automobiliui
Skaityti

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Kuro filtrai
Skaityti

Kuro filtrų ilgaamžiškumas: kiek laiko jie tarnauja?

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Padangų svarbiausi parametrai
Skaityti

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Žieminių padangų pasirinkimas
Skaityti

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Valytuvai
Skaityti

Kodėl cypia valytuvai?

Tunelinė automobilių plovykla
Skaityti

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Stereotipų galia: ar vokiški automobiliai tikrai patikimesni už prancūziškus?

Ką reikėtų žinoti apie automobilių stiklų šviesos laidumą?

Kaip paruošti automobilį žiemai

Variklio alyvos klampumas: rizikas privalo žinoti kiekvienas

Kaip šaltą rytą užvesti automobilį

Netikėkite reklama arba ką nutyli automobilių pardavėjai

PARTNERIO TURINYS

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

Stogo skersiniai

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Sunkvežimių padangų rinka: seni stereotipai „žudomi“ mažomis kainomis ir šiuolaikinėmis technologijomis

STRAIPSNIAI

Mažas stilingas Opel

Ir į darbą, ir į trasą

Viskas ką reikia žinoti apie alyvas

Lengvojo lydinio ratlankiai – populiariausi

Kondicionieriai: komfortas ant sveikatos ribos

Automobilio plovimas be vandens

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.