• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Audi TT RS plus“ – naujas adrenalino užtaisas

Farbe: Misanorot

Dar galingesnis, greitesnis ir dinamiškesnis – taip pristatomas naujasis „Audi TT RS plus“, kuris pirkėjams bus siūlomas dviejų versijų: kupė ir rodsterio.

Po „Audi TT RS plus“ variklio gaubtu sumontuotas penkių cilindrų turbininis 2.5 TFSI agregatas. Šio sportinio automobilio vairuotojai galės mėgautis 360 AG ir 465 Nm sukamuoju momentu.

Lyginant su įprastu 2.5 TFSI varikliu, specialiai „TT RS plus“ modeliui „Audi“ inžinieriai pridėjo 20 AG ir 15 Nm. Pirkėjai gali rinktis tarp 6 laipsnių mechaninės arba 7 laipsnių „S tronic“ automatinės pavarų dėžės.

„Quattro“ sistemą turintis ir 1450 kg sveriantis „Audi TT RS plus Coupé“ iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 4,1 sek., o „Roadster“ versija su šia užduotimi susitvarkys 0,1 sek. lėčiau. Maksimalus „Audi TT RS plus“ greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 280 km/val.

Nors vairuojant tokį automobilį apie degalų sąnaudas yra mažiausiai galvojama, „Audi“ teigia, kad „TT RS plus“ kupė versijos vidutinės sąnaudos bus 8,5 l/100 km.

Vokietijoje „Audi TT RS plus Coupé“ kainuos nuo 60 650 eurų (209,4 tūkst. Lt), o „Audi TT RS plus Roadster“ – nuo 63,5 tūkst. eurų (219,2 tūkst. Lt).

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • Audi
  • Audi TT RS plus
  • nauji modeliai
Kiti įrašai
Automobilių nuoma Klaipėdoje
Skaityti

Kur rasti geriausią automobilių nuomą Klaipėdoje?

Ilgalaikė automobilių nuoma
Skaityti

Kaip ilgalaikė automobilių nuoma gali padėti verslui taupyti išlaidas?

Automobilio nuoma užsienyje
Skaityti

Automobilio nuoma užsienyje: kaip išvengti netikėtų išlaidų?

Ilgalaikė automobilių nuoma
Skaityti

Kada verta rinktis ilgalaikę automobilio nuomą verslui?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

automobilių nuoma
Skaityti

Lengvųjų automobilių nuoma Lietuvoje

Toyota automobiliai
Skaityti

Populiariausios naudotų automobilių markės

Skaityti

Patogiausias būdas keliauti – ilgalaikė automobilių nuoma

Skaityti

Mikroautobuso nuoma: kurį pasirinkti?

Skaityti

Naujas tyrimas parodė, kurioje pasaulio šalyje vienam gyventojui tenka daugiausia automobilių

Skaityti

Kur ieškoti patikimų automobilių nuomotojų Kaune? 

Skaityti

Ar yra geriausias pasaulyje automobilis?

Skaityti

Automobilių pasirinkimą lemia instinktai

NAUJIENOS

Enefit krovimo stotelės

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

PATARIMAI

Mini ekskavatorius

Kokius darbus gali atlikti mini ekskavatorius?

Ką daryti, kad rankinis stabdis neprišaltų?

Kaip rasti geriausią vairavimo instruktorių Vilniuje? 

Mikroautobusas su dirbtiniu intelektu: į „Mercedes-Benz“ V klasę montuojama MBUX sistema

negabaritinio krovinio pervežimas

Kuo skiriasi negabaritinio krovinio pervežimas nuo įprasto transportavimo?

Automobilio judėjimas posūkyje

PARTNERIO TURINYS

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

Kada keičiamos padangos?

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

STRAIPSNIAI

Išoriniai variklio požymiai gali išduoti problemas ir sprendimus

Automobilių programa, išjungianti stabdžius ir variklį

Ar saugu pirkti nenaudotas, tačiau prieš kelerius metus pagamintas padangas?

Užvirimas dažant automobilį. Kas tai? Kaip to išvengti

Ateities padangos – spalvingesnės

Kelių eismo taisyklės, kurias turi žinoti motociklų ir mopedų mėgėjai

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.